Warszawa: Przebudowa nawierzchni torów tramwajowych w ul. Prostej

Warszawa: Przebudowa nawierzchni torów tramwajowych w ul. Prostej

Przebudowa (rozbudowa) ul. Prostej na odc. Rondo Daszyńskiego - Rondo ONZ (w ciągu drogi wojewódzkiej nr 719).

 

Wykonanie torowiska o konstrukcji podsypkowej: Konstrukcja ta składa sie z:

− nawierzchni torowej: szyn rowkowych o profilu 60R2 (Ri60N) i kolejowych o profilu 49E1 (S49) łaczonych w ciagłe toki szynowe za pomoca spawania termitowego, ułozonych na podkładach betonowych z bezpośrednim przytwierdzeniem szyn do podkładów typu SB. Rozstaw podkładów zasadniczo 0,75 m, na styku z odcinkami o konstrukcji bezpodsypkowej wykonywane odcinki przejsciowe (o zmiennej sztywnosci pionowej), w których rozstaw podkładów zmienia sie od 0,50 m do 0,75 m z krokiem co 0,05 m.
Wykonanie torowiska o konstrukcji bezpodsypkowej w systemie szyny kotwionej. Konstrukcja torowiska w systemie szyny kotwionej składa sie z:
− nawierzchni torowej – szyn o profilu 60R2 (Ri60N), łaczonych w ciagłe toki szynowe za pomoca spawania termitowego, punktowych przytwierdzen szyn w postaci wezłów kotwiacych oraz sprezystego podparcia szyn w postaci podlewu z zywic poliuretanowych. Na odcinkach z zabudowa trawiasta podlew bedzie wykonany wyłacznie w wezłach kotwiacych, rozstawionych co 0,75 m. Na odcinkach z zabudowa drogowa wykonany zostanie podlew ciagły, a wezły kotwiace zostana rozstawione co 2,00 m w torze prostym i co 0,75 m w łukach.

Copyrights©2016 TEKNOBUD Tomasz Krulikowski



modernizacja linii kolejowych, tramwajowych i dróg Warszawa
strzałka do góry