Nasza firma specjalizuje się w budowie nawierzchni tramwajowej w technologii podsypkowej (tradycyjnej), jak również na płycie betonowej z przymocowaniem za pomocą żywic poliuretanowych. Wykonujemy nie tylko montaż torów, ale też zalewki przyszynowe z mas żywicznych na bazie poliuretanów – ich zadaniem jest uszczelnianie połączenia między główką szyny tramwajowej a nawierzchnią jezdni. Prawidłowo wykonana zalewka stanowi więc gwarancję trwałości całej konstrukcji i bezpieczeństwa jej użytkowników.
Roboty tramwajowe, które wykonujemy, wyróżniają się najwyższą jakością. Zapewniamy też kompleksowe działanie, a duże doświadczenie w branży pozwala nam oferować szeroki wachlarz usług. Przeprowadzamy więc montaż torów w technologii podsypkowej i bezpodsypkowej oraz z wykorzystaniem stabilizacji spoiwami hydraulicznymi, a także montaż torów w kanałach remontowych, dodatkowo wykonując wszystkie prace przygotowawcze (rozbiórki starej nawierzchni, roboty ziemne, odwodnienia liniowe, podbudowy betonowe i podbudowy z kruszyw itp.) oraz wykończeniowe. Dodatkowo oferujemy profesjonalny montaż torów podsuwnicowych, usprawniając pracę w wielu zakładach przemysłowych. Zapewniamy precyzyjny dobór materiałów, technik i nowoczesnych rozwiązań, które wpłyną na płynną i bezawaryjną pracę systemu suwnicowego.
Dysponujemy dogłębnie przeszkoloną, doświadczoną kadrą i nowoczesnym sprzętem, dbając o najwyższą jakość wykonania każdego zadania. Dzięki temu wykonywane przez nas roboty tramwajowe czy montaż torów podsuwnicowych cieszą się uznaniem klientów. Zapraszamy do współpracy!
W ramach montażu torów i rozjazdów oferujemy dodatkowo np.:
- wymianę pojedynczą i ciągłą podkładów drewnianymi betonowych,
- wymianę pojedynczą i ciągłą mostownic,
W ramach montażu torów i rozjazdów oferujemy dodatkowo np.:
- wypełnianie komór szynowych gumowymi wkładkami komorowymi (gumowymi lub betonowymi),
W ramach montażu torów i rozjazdów oferujemy dodatkowo np.:
- mocowanie torów za pomocą żywic poliuretanowych i na bazie polisulfidów,
Warstwy podbudowy w zależności od miejsca oraz powierzchni, wykonujemy ręcznie lub mechanicznie.
Do robót ziemnych, podbudów czy stabilizacji wykorzystujemy system sterowania maszyn 3D oparty na nawigacji satelitarnej GPS (3D GPS i 3D Tachimetr) dzięki czemu jesteśmy w stanie zapewnić krótki czas realizacji oraz wysoką dokładność wykonanych prac.
Przy realizacji robót wykorzystujemy wywrotki trzy- i cztero-osiowe, koparki kołowe, ładowarkę, koparko-ładowarkę, oraz walce stalowe i gumowe o wadze od 3 do 10 ton. Do wzmocnienia podłoża poprzez stabilizację używamy ciągnika wraz z frezarką gruntową. Wykorzystujemy także zagęszczarki płytowe o wadze od 100 do 500 kg, oraz ubijaki spalinowe. Wszystkie wymienione maszyny i urządzenia znajdują się w posiadaniu firmy.
Oferujemy również wykonanie odwodnienia liniowego, które często towarzyszy robotom kolejowym lub występuje jako oddzielne zlecenie:
W ramach przygotowania podłoża do wykonania podstawowego zakresu prac wykonujemy również rozbiórki starej nawierzchni kolejowej wraz z odwozem materiałów.